La Comunitat bonagent creix sana i forta
Un projecte que portem preparant durant més d'un any ja abraça 56 agents a 10 ciutats. És un somni fet realitat que només ha fet de començar.
La comunitat #buenagent de Monapart només ha fet que començar a fer els seus primers passos, un projecte que portem preparant durant més d'un any i que ja abraça 56 agents a 10 ciutats. Cada agent és únic, amb la seva idiosincràsia, però tots comparteixen una única visió: una altra manera de fer immobiliària. Tots ells saben que l'agent immobiliari del futur és aquell que sap convertir el procés de venda o de lloguer d'un habitatge en una experiència gratificant.
Una altra manera de fer immobiliària?
El nostre propòsit ferm des del 2010 és convertir el procés de compra, venda o lloguer d'un habitatge en una experiència fàcil i memorable per a totes les parts implicades: els nostres agents, els nostres clients i, per descomptat, les famílies.
Com? Amb tecnologia, amb talent humà i amb un inconformisme que ens empeny a la innovació constant, perquè després del nostre pas pel sector immobiliari res no torni a ser el mateix.
Aquesta és, per a nosaltres, la nostra manera de fer immobiliària.
I qui són els #buenagent?
Són abans de res, progessionals compromesos, formats, amb experiència i reputació excel·lent que estimen aquesta professió tan bonica, però tan difícil!
I és al·lucinant veure'ns, compartir rialles, negocis, aprenentatges a les Monaparty que organitzem a Barcelona ia Madrid. Aviat a altres ciutats!
[Imatges de la recent Monaparty a Madrid.]

Però millor que siguin ells els qui t'expliquin qui són!
La setmana passada celebrem la Monaparty d´estiu a Barcelona. Més de mig centenar de #buenagent ens vam reunir feliços, il·lusionats i orgullosos de compartir aquest somni que només ha fet de començar. Mira el reel de la festa…

[Si ets un agent immobiliari en actiu i amb experiència i vols que t'expliquem tot el que tenim preparat perquè impulsis la teva marca, et diferencias de la resta i siguis la teva millor versió, clica aquí.]