Bàrbara Aurell · Espai en blanc
Gràcies a persones com ella, les coses succeeixen, la gent es coneix, nous projectes es posen en marxa.
Heus aquí una doer en tota regla. I tot, sempre, amb els talons posats, la mani impecable i acompanyada d'accessoris que parlen i et xiuxiuegen que ella sap què mola. I a nosaltres ens mola ella.
De petita ja canviava els mobles de lloc, així que estava clar que el seu fort era el interiorisme. Després d'estudiar aquí i allà i de treballar aquí i allà, fa poc més d'un any va fundar el seu propi estudi Espai a Blanc. Perquè els colors i els somnis els poses tu.

Com vols viure? Aquesta pregunta senzilla és el seu únic protocol.

I atent, sigues honest i despulla't, després no et queixis si en aquest bany no et pots passar hores llegint perquè no tens on acumular la pila de revistes, o t'has passat de pressupost amb una cuina increïble si no saps fregir un ou. Espai en blanc actuarà en conseqüència i no només escoltarà passivament sinó que en prendrà part, es comprometrà i compartirà amb tu les teves il·lusions sobre l'espai que somies.
