La recuperació del sector immobiliari

Diari Ara | 17.01.206 | Xavier Grau

El periodista Xavier Grau va publicar el passat cap de setmana l’article La venda de pisos a peu de carrer en el Diari Ara on parla de la recuperació del sector immobiliari i de la proliferació de noves franquícies. A continuació transcrivim un extracte de la noticia on es cita Monapart com exemple d’aquest ressorgiment del negoci. Si vols llegir l'article original clica aquí.

“El creixement no es limita només a les grans empreses. Altres de més petites i especialitzades també estan obrint oficines. Per exemple la catalana Monapart. Busca habitatges que destaquen per l’estètica, una categoria en què entrarien les finques règies. Nascuda el 2010 a Barcelona, aquesta companyia aborda ara un pla d’expansió. Està present a Alacant, Barcelona i Palma, però pensa obrir més oficines en altres localitats.”

El periodista Xavier Grau publica un article al Diari Ara on parla de la recuperació del sector immobiliari i de l’apertura de noves franquícies i cita Monapart com exemple d’aquest ressorgiment del negoci.

Logo Monapart
Escrit per Monapart
Una altra manera de fer immobiliària. Només #viviendasbonitas i #buenagent.
info@monapart.com
Veure tots els articles de Monapart
A més de trobar la teva nova llar o inspirar-te amb els nostres habitatges bonics, t'agradaria conèixer les persones i les iniciatives més creatives d'aquest país, aprendre a preparar un Negroni o descobrir mobles escandinaus dels 50?
Subscriu-te a la nostra newsletter mensual i diverteix-te.