DIR EXPERIENCE: Una comunitat pensada per a tots els barcelonins
La revista EXPERIÈNCIA DIR editada pels clubs DIR ha inclòs Monapart en el darrer article “Estiu Connection”, una selecció de webs i blocs on posar-te al dia de les novetats que ofereix Barcelona.
REVISTA DIR EXPERIENCIE | Juny 2011 | Francisca del Río
Francisca del Río, col·laboradora de la revista EXPERIÈNCIA DIR des del Departament de Xarxes Socials, ens han inclòs en el darrer article “Estiu Connection” publicat en el número de juny. Una selecció de webs i blocs on posar-te al dia de les novetats que ofereix Barcelona.

«Una comunitat pensada per a tots els barcelonins, tant de naixement com de cor. Els col·laboradors d’aquest web són de diverses nacionalitats i parlen en tres idiomes dels millors racons i esdeveniments que tenen lloc a la nostra ciutat. Et podràs assabentar dels secrets millor guardats de Barcelona, prendre nota dels plans més especials o saber on comprar menjar orgànic, per exemple.»





