Monapart Barcelona, membre de la MLS Apialia Eixample

Des del passat mes de juliol, Monapart Barcelona és membre de la MLS Apialia Eixample, un projecte promogut pel Col·legi d’Agents Immobiliaris de Catalunya que agrupa 17 agències immobiliàries per tal de fomentar la col·laboració entre elles en la venda d’immobles.

Apialia Eixample logotipo

Gràcies a aquesta agrupació comercial, les agències col·laboren i comparteixen els encàrrecs de venda en exclusiva de les propietats que cadascuna té en cartera, gestionant els immobles de manera conjunta, tot treballant sota el mateix codi ètic, seguint uns mateixos procediments de treball i donant un millor assessorament al client buscant sempre la seva màxima satisfacció.

Si vols informació detallada de com treballen les agències en un sistema de MLS, llegeix aquest article. I aquí un altre molt interessant sobre les regles de col·laboració no escrites entre els agents immobiliaris, escrit per la Rebeca Pérez (@rperez_apinews), responsable de comunicació en el Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària de Barcelona.

“És essencial que els professionals del sector immobiliari col·laborin per a crear sinergies que millorin la qualitat general del servei.”

Membres Apialia Eixample

Monapart Barcelona considera essencial que els professionals del sector col·laborin per crear sinergies que millorin la qualitat general dels operadors del sector i facin la vida més senzilla als clients, ja siguin venedors o compradors. Per aquest motiu, des de fa més de dos anys, també forma part de la MLS Up Barcelona, una agrupació de 22 immobiliàries que treballa en la Zona Alta de Barcelona.

Amb aquesta incorporació a Apialia Eixample, Monapart se suma al repte de treballar coordinadament amb les agències immobiliàries més solvents de l’Eixample, un districte que ens interessa particularment pel tipus d’habitatges que té, molt demandats pel nostre públic.

Eixample Barcelona 

Monapart Barcelona és membre de la MLS Apialia Eixample, un projecte promogut pel Col·legi d’APIS de Catalunya que agrupa 17 agències immobiliàries per tal de fomentar la col·laboració entre elles en la venda d’immobles.

Escrito por Monapart
En Monapart amamos esta profesión. Ayudar a las personas a encontrar el principal escenario de su vida nos parece precioso.
editor@example.org
Ver todos los artículos de Monapart
Además de encontrar tu nuevo hogar o inspirarte con nuestras viviendas bonitas, ¿te gustaría conocer las personas e iniciativas más creativas de este país, aprender a preparar un Negroni o descubrir muebles escandinavos de los 50?
Suscríbete a nuestra newsletter mensual y diviértete.