Monapart Palma patrocina el I Festival Domèstic Cultura a Casa

Tot està canviant, i els espais per a la cultura, també. Una nova manera de viure la cultura neix de la mà de Cultura a Casa, una associació cultural que des de setembre del 2012 ha realitzat activitats culturals a espais domèstics de la ciutat de Palma amb la intenció de trencar els circuits tradicionals de difusió cultural.

Cultura a Casa es presenta com un projecte en procés i col·laboratiu dirigit a totes aquelles persones que cerquen una experiència cultural diferent, una on el públic també es programador en el seu propi espai, ca seva. Na Tina Codina (@tinacodina) i en Miquel Ferrer (@miquelfs), responsables de la iniciativa, reivindiquen la cultura participativa a espais no convencionals com són les llars. I com a Monapart en sabem alguna cosa de llars poc convencionals, estàvem cridats a trobar-nos i col·laborar-hi.

És per això que us anunciem que Monapart Palma se sumarà al projecte patrocinant el I Festival Domèstic Cultura a Casa, un esdeveniment que la propera tardor envairà espais domèstics del centre de Palma amb activitats culturals de tota mena. 8 propostes escèniques, una Galeria a Casa (que s’inaugurarà la Nit de l’Art i on el públic podrà adquirir obra i parlar amb els artistes), debats en el Sofà Club al voltant dels nous formats i espais per a la cultura, i diverses activitats paral·leles (teatre, música, dansa, arts visuals…)… Tot del 19 al 29 de setembre repartit en diferents cases particulars on es crearan experiències culturals úniques i a domicili. Una oportunitat ideal per a viure l’art de ben a prop i com a casa. I ja saps el que diuen: com a casa, enlloc.

Monapart Palma patrocina el Primer Festival Domèstic Cultura a Casa, un esdeveniment que la propera tardor envairà espais domèstics del centre de Palma amb activitats culturals de tota mena.

Logo Monapart
Escrit per Monapart
Una altra manera de fer immobiliària. Només #viviendasbonitas i #buenagent.
info@monapart.com
Veure tots els articles de Monapart
A més de trobar la teva nova llar o inspirar-te amb els nostres habitatges bonics, t'agradaria conèixer les persones i les iniciatives més creatives d'aquest país, aprendre a preparar un Negroni o descobrir mobles escandinaus dels 50?
Subscriu-te a la nostra newsletter mensual i diverteix-te.