El geni en una ampolla

No cal ser un manetes ni comptar amb un munt d'eines per reaprofitar velles ampolles i envasos de vidre. A més amb els nostres consells DIY tindràs moltes idees per donar-los múltiples utilitats a casa teva.

Message in a Bottle és una cançó (un temaç) que la banda britànica The Police va compondre el 1979. La cançó narra la història d'un nàufrag en una illa que envia un missatge en una ampolla amb l'esperança que les seves pregàries arribin a algú. Algú que mai no arriba i al final, les pregàries es marceixen per falta d'ús… Fins que un bon dia centenars d'ampolles amb sengles pregàries arriben a la seva riba. «Vaja! -degué pensar el nàufrag- I ara què faig jo amb tantes ampolles?»

El geni a una ampolla | Monapart

Ai, si el nàufrag ens hagués preguntat, li hauríem dit que a la web hi ha un munt d'idees per aprofitar les velles ampolles i molts altres tipus de recipients. Que no cal ser un manetes ni comptar amb un munt d'eines per fer-ho, i que fins i tot en una illa deserta podria decorar amb velles ampolles la seva senzilla cabana…

A la web hi ha un munt d'idees per aprofitar les velles ampolles i no cal ser un manetes ni comptar amb un munt d'eines per fer-ho

Com? Fixa't en aquestes precioses llums de sostre, en aquesta xulíssima llum en forma d'estrella o en aquests canelobres artesans.

El geni a una ampolla | Monapart

Mira també com pots utilitzar les ampolles com gerros per a flors ja sigui al teu petit saló oa jardins i terrasses.

El geni a una ampolla | Monapart

I si les talles (aquest vídeo t'explica com), pots convertir-les en utensilis pel teu dia a dia, ja siguin gots, cullerots, xopets o penjadors. Tot molt útil, bonic, barat i ecològic.

El geni a una ampolla | Monapart
El geni a una ampolla | Monapart

Després d´una nit intensa amb els teus amics o d´una festa a casa, d´aquelles en què et quedes amb un munt d´ampolles buides, podràs superar la ressaca transformant-les en saboneres (no diguis que no és una forma original…).

El geni a una ampolla | Monapart

I ja posats a crear, si t'agafa el rampell artístic, també pots adornar el teu entorn amb envasos de vidre. I seguint amb la idea que a casa no es llença res, guarda't les xapes i els taps, segur que se t'acudeix alguna cosa a fer amb ells.

El geni a una ampolla | Monapart

Al capdavall, crear i inventar coses noves i extraordinàries és al que es dediquen els genis, oi, estimat nàufrag?

Logo Monapart
Escrit per Monapart
Una altra manera de fer immobiliària. Només #viviendasbonitas i #buenagent.
info@monapart.com
Veure tots els articles de Monapart
A més de trobar la teva nova llar o inspirar-te amb els nostres habitatges bonics, t'agradaria conèixer les persones i les iniciatives més creatives d'aquest país, aprendre a preparar un Negroni o descobrir mobles escandinaus dels 50?
Subscriu-te a la nostra newsletter mensual i diverteix-te.