Un pis dúplex ple de matisos

145m2. 2 Habitacions. 3 Banys.
Un pis dúplex ple de matisos_terrassa

L'habitatge dins de l'habitatge

S'hi accedeix des d'un carrer silenciós amb un mur com a horitzó. Hi ha una mena d'enfonsament de la façana on se situa una porta obliqua. S'entra en dos temps a un espai cavernós i ceràmic i un espai doble se'ns obre per damunt en forma d'una galeria perimetral com les de les velles llibreries europees.

Al fons de la sala hi ha un espai il·luminat zenitalment: la cuina i un petit menjador per esmorzars i cafès i lectures d'hivern fantasiejant amb un sol que pica.

Després vénen les habitacions: grans, gegants com a habitatges dins d'habitatges, els dominis privats dels que viuen junts: “A Room of One's Own” de Virgina Woolf, el refugi de l'adolescent que defuig.

Per fi altres detalls aparentment menors que no hi són mai: un bany amb una finestra que obre a la terrassa, una escala de geometries improbables i la pagesa de fusta que mira, des de fa tants anys, un punt indefinit d'algun carrer inexistent.

Descobreix més coses sobre aquesta casa a aquest reportatge emès el juny de 2011 al programa Connexió Barcelona de BTV.

Un pis dúplex ple de matisos_menjadorUn pis dúplex ple de matisos_menjadorUn pis dúplex ple de matisos_cuinaUn pis dúplex ple de matisos_estudiUn pis dúplex ple de matisos_dormitoriUn pis dúplex ple de matisos_dormitoriUn pis dúplex ple de matisos_banyUn pis dúplex ple de matisos_salitaUn pis dúplex ple de matisos_terrassa
.