Un àtic molt bonic

79m2. 1 habitació. 2 Banys.
Un àtic molt bonic_terrassa

Veïns impagables

Si els habitatges es valoressin per com són de macos els membres de la comunitat de veïns, alguns serien literalment impagables. En aquesta en concret, tots els que jo conec –i són la meitat- són, com diu la meva sogra, molt bé i molt tot.

Molt bé i molt tot (MBMT) ha de ser l'hòstia, perquè és molt (molt) en termes qualitatius (bé) i quantitativament absoluts (tot). Per a la meva sogra en concret significa que a més de ser maco/a, ets ric/a, maco/a, elegant, simpàtic/a, del Barça i votant de CiU, però aquesta és la seva versió de MBMT que no necessàriament coincideix amb la meva, possiblement més inclusiva, una mica més a l'esquerra i de l'Espanyol.

Un àtic molt bonic_salóUn àtic molt bonic_menjadorUn àtic molt bonic_salóUn àtic molt bonic_salóUn àtic molt bonic_vistesUn àtic molt bonic_terrassa
.