Vull vendre / llogar

Responem en 24/48h. SEMPRE.

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Una casa de disseny i estil escandinau a Les Planes

  • 208 m23 habitacions2 banys
  • Sarrià - Sant Gervasi.Barcelona

Strangeland

No sé perquè es diu Les Planes si les pendents són brutals... Es podria argumentar que el vertader barcelonisme (no parlo de futbol) passa per conèixer Les Planes i haver dinat un dia allà. Segons m’expliquen, freqüenten la zona molts llatins: famílies propenses als rituals carnívors inacabables. Aquí, i en els parcs de Brooklyn.

I desprès estan les cases. Cases de disseny junt a habitatges auto-construïts, junt a cabanes del Leroy Merlin, junt a torretes dels colons del 1900, junt a gossos sense collar i gats i porcs senglars, i agents immobiliaris buscant sense trobar.

 

Una casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_salónUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_salónUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_salónUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_salónUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_terrazaUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_terrazaUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_detallesUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_comedorUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_comedorUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_cocinaUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_cocinaUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_cocinaUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_terrazaUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_escaleraUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_escaleraUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_pasilloUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_dormitorioUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_dormitorioUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_dormitorioUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_habitación dobleUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_sótano despachoUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_sótano despachoUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_sótano despachoUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_porcheUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_porcheUna casa de diseño y estilo escandinavo en Les Planes_porche